Wednesday, June 22, 2011

sekilas

salam . hah , terlalu banyak yang ingin dikongsikan , tapi bukan sekarang . kehidupan sekarang amatlah aku ingin2kan , sem baru nak start dah awal bulan 7 ni , InsyaAllah ada rezeki proses perpindhan cepat sikit . sronok sangat cuti neh , jumpa macam2 orang yang mematangkan kita . hahaha . tak sabar nak masuk sem baru ni , aku nak naikkan balik pointer aku yang jatuh sem 2 baru2 neh , masalah datang kita ta boleh nak tepis kan ? apa yang dah terjadi anggap sebagai pengajaran je lah . semoga hari2 mendatang lebih cekap membuat keputusan . salam

???????/



Pernah kau suarakan
Malah juga berjanji
Cuma aku sahaja
Di hatimu


Itu hanya dahulu
Waktu manisnya rindu
Kini semua hilang
tinggallah aku seorang
Bagaikan rumput
Yang kehilangan padang



Ada di dalam tiada
Persoalan tiba
Tak mengira ruang masa
Bila engkau kerinduan
Pujuk dan rayumu
Memaksaku memaafkan


Sukar aku tafsirkan
Kata-katamu
Sehingga membuatkan
Aku keliru
Kau kata rindu itu
Tersemat di hatimu
Mungkin gurauan
Bukannya kesungguhan


Dalam percintaan
Memang banyak dugaan
Tapi semua tepiskan
dengan doaku
Serta kejujuranmu


p/s:: selami lirik lagu di atas , banyak maksud yang tersembunyi di dalamnya jika kita menghayatinya .