Saturday, February 12, 2011

zaman jahiliah bersukan,,


kononnyecrowzero TLC,,hahahahha

                                                                 camping di Teluk Batik ketika cuti sem,,






                                                                   time square











                                              hadiah pemberian si-dia yang suda hilang

13/2/2011

wahhhhhhh,,, sumpah letih,,
baru balik dari s.alam,,
bapak ahh,,
gler gampang sejuk,,
dah la tank minyak hitam tumpah,,
nyaris xcident cucuk angin blakang bas,,
ap nak critenye,
aku g s.alam,nga otw gaduh plakkkk~!!!
dah  dduk tpi hgway sttle prob,,
engattkan da xde harapan,,aku tembak trus g sane,,
aku mntak cincin,nak masuk blog,pz2 dye mntak aku wat bodo,,
aku nga ade dpan dye wat bodo,,
aku panas aku blah ahhh,,
pz2 da call soh datang balik,,
apekehei???
engat aku ni ap??
sayang pnye pasal datang ahh balek,,
sudahnye lepak sampai kol 7,,
gerak pulang bersama hati yang girang sangat lah kononye,,
nak lelapkan mate cmfirm tibai sampai mgrib karang,,
hahahahahahahahaha,,
macam2 kan??
ni lah kisah tok hari ni,,ntahla nak kate ap,cinte monyet ke berok ke ungke ke,,
aku pon plik,,
ampa nilai la sndiri benda nih,,
'salam /////
sangat bosan ini hari,,daripada 8 orang dah tinggal 3 orang je kat rumah,ade yang balik ade yang pgi jalan,,awak kat rumah dah mendap,nak jmpe awek xlarat la pulak jauh sangat pon, skarang ni mggu globalisasi kat rumah kitorang,smua ngah miskin,aduuuuuuuuuuuhhhh~!! kene la makan nasi ngan telur hari2,,hahahahahaha,,topup pon tak kot,