Wednesday, August 3, 2011

story ! story ! story ~!!!

salam . hari ni lepas terawih ngan budak2 umah nak menghilangkan bosan kami pon main ahh T . tengok2 aku kalah beb !! 3 frame plak tuuu . haaaaaa . agat 10tion ahh gak ann ?? nak mnghilangkan perasaan malu tros kitorang gerak main ftsal kat POLI . hahaha . sampai2 , suiz lampu tutup beb ! jadi kepakaran budak elektrik dgunakan lah ea ?/ dah dapat bukak tunggu mmber datang mai bawak bola plak sangatlah lama . 10sion gak ahh tunggu . bila je dyorang sampai, ta cakap banyak ! masuk court kasi hntam satu kali . best ahh gak ann ?? tengah2 layan main ftsal 2 tiba2 blackout plak !! serabot budak silat g ttup!! awak hangatlahhh !! ta pasal2 mncarut bulan pose neh . astagha . pastu tros balik umah ahh , balik2 je umah ada la mmber aku ni gaduh ngan balak dye dok mntak aku korek rahsia , aku fkir dua2 mmber nak tolong ahh kann ?? bila aku korek aku gtaw , lpas tu yang si pmpuan 2 rndu sangat nak COUPLE pegi bagitaw kat laki 2 . haaaaaa !!! masak aku nak mnjawab , laki 2 tanye aku ko gtaw ape kat dye ?? hahaha . aku cakap ahh sok aku story . nampak x kat situ ada unsur pntingkan diri . adela sikit rase bengang 2 . tapi nak buat camana kann ?? sabor je lha . bulan pose plak . layan jeee . tapi pzneh memang x ahh nak tolong dah . dah la satu kelas , mmber baik plak 2 . jadi gua pon smbang baik2 dah settle . malas btol aku nak jadi orang tengah pzneh . korang nak bercinta korang punye pasal ahh . yang si pmpuan ni pon gatal sangat nak klua ngan laki 2 laki ni . heeee !! ap pnye prangai ahh , lau aku memmang x ahh nak trime balik . ape la korang neh . mntak tolong orang tolong , lepas tu nak lepas tengkuk sndri . standart ahh kan > manusia , mana ada sempurna . jadi , aku doakan korang bahagia jeah . jangan mntak tolong kat aku dah . pancing ahh KFC ke ape ke . aku tanak dah . hahahaha . pandai je nak pancing , aku ta klua ngan pmpuan ok ? aku ta suka . aku cara aku , ko care ko . pandai2 ahh nak hdup . mnusia ade akal . jadi , fikirlah secara positif , janganlah anda mmbabi buta dalam mmbuat sesuatu kptusan . wanita yang baik untuk lelaki yang baik . kalau anda nak yang baik , jadilah yang terbaik . lagi satu , pasangan yang baik ialah pasangan yang dapat menerima kekurangan pasangannye , bukan mengubah pasanganye . tips terbaru yang aku dapat lepas baca entry blogger . contohnye kalau korang nak pmpuan yang pakai tudung , korang cari ah yang btol2 pakai tudung , jangan sesekali cuba nak mengubah dyorang . percayelah cinta berlandaskan nafsu xkan menjaminkan kebahagianaan dalam hidup kita . bercinta lah mengikut syariaat Islam . sekian , dengan rasa sedikit marah , aku nak main PES . salam semua ~!!!

No comments:

Post a Comment