Saturday, August 13, 2011

kehidupan di rumah sewa

salam . hari ni tinggal 4 orang je kat rumah sewa aku . yang lain semua sibuk balik kampung . tatw ahh nak kate ape buat kat umah tuu kann ?? mgkin semua sibuk nak cari tempat LI la kot . aku dah ada tmpat jadi xde ahh nak rasa runsing lagi . fuhhh , tinggal ahh 2 budak letrik 3 orang budak mechi . yang 3 orang budak mechi neh berbuka kat poli ,dyorang buat BBQ plak . jadi aku berbuka 2 orang jelahhhh . agak suram ahh kan keadaan rumah , xbising macam byase . kejap lagi mmber aku yang sorang ni pgy trawih tinggal ahh aku sorang2 . dah lama xpgy trawih !! kaki aku bngkak . haha . 2 ahh , nak main sangat ftsal sudah injured . padan lahh muka !!!
xpelahhh , sekurang2nye ade ahh masa nak study . minggu depan Isnin ngan slase ade quiz tapi masuk banyak bnde kot !!!! arghhhhh ~!! tention , nak buat camana kann ?? nak score study je ahh !! bukan ape ! tanak main2 macam 2 sem yang dah lepas . malam ni agak bosan ade mmber ajak main ftsal , kalau ade kaki aku msti nak main pnye ! bukan boleh manjakan sangat kaki ni kann ?? trawih kat rumah je ahh malam ni . HAHA . k la semua . maghrib dulu . salam /////

No comments:

Post a Comment