Wednesday, August 17, 2011

inikah sebenarnya cara seorang perempuan meluah rasa???

salam . entry tentang dia
-diam
-memendam rasa
-terlalu gelojoh

aku dapat 2/3 msj daripada kawan dye la kononye , tapi pakai no dye . asal ?cakap sakit la apela , tu orang kata nak tarik perhatian . aku pon terfikir macam tu jugak , jadi aku pon biarkanlah . kalau betul nak cakap sendiri . jangan nak suruh orang sampaikan . BOSAN lahh macam 2 . dah besar kann ?? aku risau ahh gak mula2 bila baca msj 1 ngan 2 . tapi , biar ahh . bnde 2 boleh buat aku down macam dulu . karut je bnde2 ni . kalau korang ade jadi macam ni buat bodo je . jangan layan ahh . tipu je semue tuu . karut . sakit ka apa ka , nak cerita kat orang buat apa kann ?? simpan sorang sudahh . 

No comments:

Post a Comment