Sunday, August 7, 2011

cerita pasal kawan-kawan saya . . . . .

salam . hanya nak meluah ah kan ? kami budak2 KK . kawan2 dalam bilangan yang sangat besar . tapi skarang ? gadoh sorang dua yang lain skali terkena . nak lepak ngan orang ni kawan ni tarik muka , lepak ngan dye ni orang ni tarik muka x rase macam worse ke hidup korang ??? semua ni jadi bila sorang ni da p blaja s.alam . lupa fmily angkat sebab dah ada awek hot kat sana . ko ade awek ko pnye pasal , yang nak berdendam ngan orang buat apa ? skarang ah kena pulau baru tahu kannn ?? datang plak angin rindu kat kawan2 . padan muka ko . haha . ko balik KK orang nak jmpe ko , bukan tengok muka awek ko . kampung kita KK , bukan shah alam . kalau kat sana ko nak bercium depan orang ramai g lantak ko ahh , tapi KK lain budaya nya . orang pandang serong kat ko je xpe , ni kat semua kot dye pandang . yang kawan2 ko ni memang xde air muka knn ?? stylonye prangai , meh pnjam 2/3 hari mehhhh .. bukan apa . xbest ahh kan dah jadi macam ni , sebab ko sorang semua jadi ta menentu . comon ahhh . kawan sampai mati , pmpuan tu cmfrm ka jadi lu punya awek ?? bila lagi na UNITE macam ni ???





ingat ah balik jatuh bangun kita . kalau xde kawan ? kita jatuh satu hari nanti sapa na tolong ?? hahaha . salam

No comments:

Post a Comment