Wednesday, August 17, 2011

bila nak sembuh ???

kadang2 belog neh bukan tempat untuk kita bercerita masalah pon ade sebab ???? nevermind . kaki ohh kaki . bila nak sembuh , minggu ni balik kk aku nak urut jugak . lepas clebrate brthday ABE tadi aku main ftsal , kaki sakit main lah keeperr . senyap je , cerita kat orang pon buat apa ye tak ?? badan nak demam , bila macam ni la masalah nak datang mencurah2 . biasalah , lumrah kehidupan manusia la kann ?? nak buat camana ? aku ta suka ahh kena paksa2 . tolong bagi ruang sikit nak bernafas dengan tenang boleh xawak ??? sorry lahh . salam 

No comments:

Post a Comment