Sunday, August 7, 2011

bila aku balik cuti

salam . ok first of all . aku bersyukur sangat sebab dah ada tempat L.I kat KK . haha , aku L.I ngan budak class aku sndiri plak . haihhhh . segan3 !! tapi na buat camana kan ? dah tu yang aku taw (malas nak survey) hahaha . ohhhh , lupakan . bulan pose bulan pose gak . sronok ahh balik minggu ni , dapat turun gelanggang sparing balik . haha . ngan abang aku la bila nak buat bnda ni . best kot , sekurang2nya ada gak aktiviti lepas tarawih . huuuuuu . smalam, sebelum balik . aku naik bus g Ipoh , tiket kol 3.30 p.m . ada pulak ex aku na jmpa , datang plak kol 3.25 p.m , memang kejap ahh . da lama ta jumpa kot . dye bagi aku gelang , aku bagi dye tudung . trus naik bus . haha . lawak jeeeee . tapi cantik kot gelang 2 . haaaa , nak tengok ?? tengok tmpat LI aku dulu





ghaaaaaa . TEMPAT L.I




GELANG ??

pemberian dari seorang wanita yang cantik baii ...





haaaaaaaa , ni dya !!! cantik kann ?? dye buat aku gelak hari2 habaq hampa . hahaha


No comments:

Post a Comment