Saturday, July 30, 2011

VARSITI FUTSAL MALAYSIA PUTRAJAYA ~!!

salam semua . first off all nak meluah perasaan sakit hati aku kat korang lah kan skarang neh . hari ni , aku follow rombongan PSAS ke Putrajaya , ada game untuk budak2 IPTA .PSAS hantar 4 team hari ni , cuaca xbrapa baik 2 yang kurang meriah sikit keadaan 2 . ahhhhh . nak dijadikan cerita , penganjur mmbuat kptusan dalam peringkat kmpulan semua game main penalti . owhhh ! dalam group aku ada 4 team . PSAS ,KPTM BANGI , K.K SABAK BERNAM dgan apa ntah lagi satu aku pon da lupa . bila da undi kitorang dapat tahu game kitorang game no 5 , abes je game no 4 trus hujan balik sebab 2 ahh penalti . aku da ta sabar na perform coz frst time na try main kat situ . satu team ada 10 player , nak dapat first 5 memang susah ahh kann ?? tapi bila aku da dapat nak main ahh , tengok ta dapat main . sebut penalti aku angkat tangan menyerah ahh . nampak macam senang kan penalti ? tapi aku trauma ambik ta masuk , jadi aku bagi kawan2 aku je yang amik , first game penalti kalah . second game pon kalah , third game kami seri . ta dapat ahh masuk suku akhir . HAMPA gila kot , harapan tinggi kot kat team kami , tapi apa boleh buat . xde rezeki . da tersingkir kami tengok ahh game suku akhir . 2 team yang layak dari group kami yang menang penalti 2 sangatlah bosan cara permainan dyorang !! kami lebih baik , SERIOUS sembang . aku panas hati gila ini hari , huh !! taleh go , sedikit gambar untuk santapan bersama . salam ///
//












No comments:

Post a Comment