Sunday, July 31, 2011

hari pertama sahur TANPA family tersayang .

salam . rindu pada mak,abah,abang,kakak dan adik2 . First time aku bersahur pada hari prtama puasa tanpa dyorang , sedih ahh !!! baru lepas call mak , dah bangkit da mak aku wehh !! tengah memasak ngan kakak tuk adik2 . aku dok umah sewa kan skarang , jadi takut ahh bangkit lambat ! xdan nak sahur , jadi aku pun ajak ahh mmber aku g sahur awal2 kat Behrang 2020 . nadia pon da bangkit gak memasak katenye . dayah ntah ahh . cakap nak kjut aku , ntah ye ntah x . hahaha . aku agak bosan sem neh , copie dah pindah . aziem dok umah lain jadi aku mnumpang umah kawan ngan mmber2 baru . (semua masuk kpala ) hahaha . 2 yang layan tuu . tapi mmber susah senang aku dah xde kan ? especially aziem ngan choo . aku dok lah dalam bilik sorang2 . ada masalah simpan sorang2 , lau x dulu ada je yang sedar aku ada masalahh . haisshhhh . minggu ni aku kena balik KK nak settle btol2 tmpat nak L.I tok sem depan . before neh aku dah ada comfirm tmpat tapi xde surat (sembang mulut jeah ) lagipun budak class aku Iera dah masuk tmpat 2 . segan bai , jadi nak cari tmpat baru ahh . banyak kerja ah nak buat , jumaat class Pn zuraiti pkul 10-12 . tapi time lab , sape wat cepat balik cepat .aku kna buat cepat ahh lau nak balik epat , bukan sebab apa nak cmfirm tmpat L.I kena ahh office hour , lagi 1 nak beli tudung g kat mmber aku coz ahad nak bukak pose ngan dye . banyak kerja kann ?? tadi dah selamat buat Tarawih kat masjid Behrang stesen ngan housemate aku . buat lapan je ahh . ok ah kan ?? nak kejar bnda sunat ah , bukan senang . setahun cuma sebulan . baju raya ta beli lagi , nadia ajak aku shoping ngan dye . tengok ah camana nanti . ta penah shoping ngan pmpuan lagi , susah . aku dah la huru hare ! segan kot !!!! balik minggu ni abah cakap jangan bawak moto , takut pape jadi . tapi aku kene bawak gak ah coz abang ta balik . nak runner pape susah kot . terpaksa ah menipu . hahaha . raya mintak lah maaf kan ? apa susah . hahahah . skarang ni da boleh kejut kawan2 sahur la kot . jadi , SELAMAT MENYAMBUT RAMADHAN AL -MUBARAK . SALAM UKHUWAH DARI SAYE MOHAMAD NOOR REDZUAN BIN MOHAMED KHADRI .

No comments:

Post a Comment