Wednesday, July 27, 2011

cerita dan cerita saja

salam .ok , dah lama aku ta naik bus kot . tapi smalam kena jugak naik coz da lambat nak g select futsal lau balik naik kreta mmang xsempat ahh cter dye . tambang pon dah mahal skarang , dulu dari Tanjung Malim ke Poli aku Rm1.30 jea . smalam aku naik dari Tanjung Malim ke umah aku dah RM1.60 . wahhhhhh , sangat mahal la skarang kann ?? sabtu neh gerak g putrajaya ada tournament Futsal IPTA . Alhamdulillah , aku berjaya jadi Atlet PSAS gak , sem lepas ta dapt sebab kena berehat panjang kerana kecederaan . huh , 3 minggu kuliah yang sangat best . Target aku sem neh , nak kejar Title AKJ . dah lama aku nak , moga2 sem ni dapat ahh . nak bagi makayah bangga sikit . hahaha . cerita pasal futsal , PSAS anta 3 team lelaki dan berapa ntah team perempuan . aku ta amik taw , hahaha . tapi yang penting pegy ngan budak perempuan ahhh . hahaha . bosan btol lahhh . minggu depan dah puasa kann ?? dugaan sem neh ialah puasa di rumah sewa , moga2 rakan2 dapat mengawal prasaan lapar 2 . jangan nak TUANG puasa jea . tempat L.I pon dah ada , jadi xde ape yang nak dirunsinkan ~~ hahaha . skarang neh , 2 orang kawan aku da janji na kasi tudung , colour dan pattern apa yang cantik ea ?? awak xpandai pilih2 neh . urm , 2 je kot . sekian . salam /////

No comments:

Post a Comment