Wednesday, June 22, 2011

sekilas

salam . hah , terlalu banyak yang ingin dikongsikan , tapi bukan sekarang . kehidupan sekarang amatlah aku ingin2kan , sem baru nak start dah awal bulan 7 ni , InsyaAllah ada rezeki proses perpindhan cepat sikit . sronok sangat cuti neh , jumpa macam2 orang yang mematangkan kita . hahaha . tak sabar nak masuk sem baru ni , aku nak naikkan balik pointer aku yang jatuh sem 2 baru2 neh , masalah datang kita ta boleh nak tepis kan ? apa yang dah terjadi anggap sebagai pengajaran je lah . semoga hari2 mendatang lebih cekap membuat keputusan . salam

No comments:

Post a Comment