Friday, February 18, 2011

realiti kehidupan manusia

percintaan sesuatu yang bagus,,boleh mndatangkan berbagai2 perasaan,sedih,sayang,rindu
dan sebagainya,tapi apabila sudah berusaha seperti tidak mnjadi apa bole buat kan?? time perlu cari
time ade payung lain ko tinggalkan ?? wang ringgit bukan lah mnjadi masalah bila da sayang kan?
jarak pon bukan masalah,,sanggup bergaduh lagi sampai nyawa sendiri mlayang ??
kejadian depan mata sendiri takkan nak tipu kan?? tapi xkan la xde sikit pon kesedaran dalam diri si prempuan tu tok menilai sayang si lelaki tersebut kan?? serabot aku tngak si laki ni pon,.. mmang da jauh kebiasaanya curang akan mnjadi masalah dalam percintaan kan? inilah yyang terjadi,kita bukan slalu ade ngan dye,kte jauh,,
time ni la dye nak cari laki lain nak senangkan diri dengan alasan mudah nak pgy kelas la apela,,
sembang je lebih,,brape banyak laki dalam hidup anda ya??
buka mta buka hati muhasabah diri,,jika sudah tidak sayang ap bole bwat,,yang si laki ni pon dok sayang sangat pasai apa?? sedih kot tngak si laki ni,,ni lah alam percintaan kan?? cinta monyet ka apa ka aku pon tataw,,
xlarat na sambung crite ah,,mata ngantuk,,
KEPADA RAKAN KU,, SABARLAH,,

No comments:

Post a Comment