Monday, February 14, 2011

Aktiviti pagi untuk menguatkan kaki dan mengembalikan stamina

smenjak aku injured nih,,rase makin gmok pon ade,,tataw la,,orang lain xkomen,tp aku dapat rase yang aku otw gemok~~!!xnak kot bnde 2,sangat mengerikan,,oleh sebab smalam da bedal tido kaw2,,lepas smayang subuh pagi tadi aku tros siap2 g joging sorang2 kat PROTON CITY,, agak meriah ah suasana kat situ pagi ni yang,,aku prasan pagi ni tadi ni ade perarakan orang2 masjid ,maklumlah hari ni kan sambutan MAULIDUR RASULbagi semua umat islam kan??tapi yang xenaknye mate ni mmandang,,ade la 1 group nh,,jog bertiga,,aishhhh,,mle2 bkan maen hebat lagi joging kaw2 pluh,,bile awek dyorang dah datang,,ermmmmmmm,,paham2 sndri la,,bkan nak damm dyorang,,tmpat joging jangan ahh salah gena,,lpas 2 hormat ahh siket,,hari ni MAULIDUR RASUL kot,, bkannye ap,,yang buatnye orang kte gak,,orang melayu ISLAM pulak 2,,bawak2 la mengucap,,selawat la ke atas Nabi MUHAMMAD S.A.W,,xbanyak siket pon jadi ahh,,k??tulah yang aku nak crite siket,,smoge kehidupan anda mndapat rahmat dari ALLAH S.A.W,,sekian,,SELAMAT MENYAMBUT SAMBUTAN MAULIDUR RASUL tahun ini,,SALAM

No comments:

Post a Comment